POLECAMY

Lara Gessler i jej partner przez 3 miesiące byli na diecie, ostro ćwiczyli. Jakie się zmienili? Mamy zdjęcia!

Lara Gessler i jej partner Paweł Pawłowski właśnie zakończyli swój program 12-tygodniowej metamorfozy. Jakie są efekty?

/ 4 miesiące temu
Lara Gessler i jej partner przez 3 miesiące byli na diecie, ostro ćwiczyli. Jakie się zmienili? Mamy zdjęcia! fot. Fotolia

Pod koniec marca, Lara Gessler i jej partner Paweł Pawłowski zdecydowali się na 3-miesięczny projekt metamorfozy.

FitAdept Challenge to 3-miesięczny projekt, który zakłada stałą współpracę z trenerem FitAdept w celu osiągnięcia wyznaczonych celów. Cele ustala trener wraz z podopiecznym. Mogą być to cele związane ze zdrowiem, sylwetką lub postawą.

Program zakłada 3 treningi w tygodniu z trenerem FitAdept, naukę zdrowych nawyków żywieniowych na podstawie rekomendacji trenera lub dietetyka, a także stały kontakt z trenerem, który motywuje do działania, rekomenduje posiłki, suplementacje itd. Do tego dochodzi także kontrola efektów i mierzenie postępów.

– tłumaczy manager trenerów FitAdept, Piotr Bednarczuk

Pływanie to bezpieczny sport, który pomaga wysmuklić sylwetkę i wzmocnić mięśnie


fot: materiały prasowe FitAdept

Efekty po trzech miesiącach

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się wspólnie z moim Pawłem na to wyzwanie. Jesteśmy silniejsi, zdrowsi, bardziej świadomi i mocniejsi jako para.

- mówi Lara Gessler

W tym czasie para zupełnie zmieniła swój sposób jedzenia. Okazuje się, że Lara przez ostatnie 12 lat jadła za mało, nie dostarczając organizmowi odpowiednich makroskładników. W zasadzie nie jadła węglowodanów. Organizm nie był pewny, że dostanie w odpowiednim czasie wystarczająca ilość pożywienie, więc magazynował, aby później ewentualnie czerpać z rezerw. Dopiero po 2 miesiącach treningów i dobrej diety to się zmieniło i poziom tłuszczu zaczął spadać.

Lara Gessler była pod opieką trenera Krzysztofa Gajewskiego, Paweł natomiast ćwiczył z Patrykiem Baneckim. Oboje trenowali 3 razy w tygodniu oraz stosowali się do zaleceń żywieniowych. Wysyłali do trenera zdjęcie każdego swojego posiłku!

Dzięki ćwiczeniom rozciągającym można uniknąć bolesnych skurczy, kontuzji i zakwasów. Wykonujecie je regularnie?

Wyniki Lary


fot: materiały prasowe FitAdept

  • Wiek metaboliczny: 28 > 23 - 5 lat mniej
  • Poziom tkanki tłuszczowej: 29% > 26% - 3% mniej
  • Masa tkanki tłuszczowej: 18,2 kg > 16,8 kg - 1,4 kg mniej
  • Masa tkanki mięśniowej: 42,1 kg > 44,5 kg - 2,4 kg więcej
  • Tłuszcz wisceralny: poziom 2 > 2
  • Nawodnienie: 49,8% > 51,7%
  • Łącznie -9 cm w obwodach

Chcesz schudnąć? Wykonuj trening TRX! Jest niepozorny, ale dają niezły wycisk...

Wyniki Pawła


fot: materiały prasowe FitAdept

  • Wiek metaboliczny: 36 > 28 - 8 lat mniej
  • Poziom tkanki tłuszczowej: 21,5% > 18,7% - 2,8% mniej
  • Masa tkanki tłuszczowej: 20,7 kg > 17 kg - 3,7 kg mniej
  • Masa tkanki mięśniowej: 71,7 kg > 70 kg - 1,7 kg mniej
  • Tłuszcz wisceralny: poziom 7 > 5 - 2 poziomy mniej
  • Nawodnienie: 52% > 53,8%
  • Waga -7 kg mniej
  • Łącznie -11 cm z obwodu brzucha

Prócz liczb i wyglądu oboje nauczyli się przede wszystkim zdrowo jeść, świadomie wybierać odpowiednie produkty. Zmieniły się ich nawyki żywieniowe, poprawiło się samopoczucie, postawa ciała, a także mobilność stawów, zakres ruchów, siła i technika wykonywania ćwiczeń. Oboje polubili taką formę aktywności fizycznej i nadal będą kontynuować współpracę z trenerami.

Jazda na rolkach to ogromna frajda dla duszy, ale niezły wycisk dla ciała. Dlaczego?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)