Jak poprawnie robić deskę?

Plank to doskonałe ćwiczenie na rozwój mięśni głębokich i mięśni brzucha. Jak nauczyć się robić deskę? Zobacz!

Agata Bernaciak / 2 miesiące temu

Deska to doskonałe ćwiczenie ogólnorozwojowe, które wzmacnia całe ciało. Choć jest polecane głównie osobom, którym zależy na wymodelowaniu brzucha, tak naprawdę regularne wykonywanie deski wspomaga również rozwój mięśni okalających kręgosłup, i rzeźbi ramiona oraz pośladki.

Chcesz dowiedzieć się, jak wykonywać plank? Koniecznie zobacz nasze video i poznaj 2 różne propozycje tego ćwiczenia skierowane do osób początkujących i zaawansowanych!

Jak poprawnie robić deskę?

Nasza trenerka Joanna Zając-Borowicka pokaże ci, w jaki sposób poprawnie robić deskę. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym ćwiczeniem, zacznij od łatwiejszej wersji. Nie porywaj się na głęboką wodę, bowiem słabe mięśnie brzucha nie utrzymają twojego ciała w należyty sposób i jedynie obciążysz swój kręgosłup ogromnym ciężarem (co może zakończyć się potężnym bólem pleców). Lepiej zacząć powoli, metodą małych kroczków.

Dopiero wtedy gdy uznasz, że łatwiejsza wersja nie jest dla ciebie wyzwaniem, przejdź do wersji trudniejszej. I z dnia na dzień wydłużaj czas wykonywania deski od 30 sekund do nawet 3 minut. Niech ten czas będzie celem, do którego dążysz. Jesteś gotowa? Zatem do dzieła!

Zapraszamy do obejrzenia video!

Wyjątkowo krótki i... wyjątkowo skuteczny! Poznaj kolejną odsłonę crossfitu - trening AMRAP

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)