POLECAMY

Hit! Najlepszy zestaw ćwiczeń dla osób pracujących za biurkiem

Zobacz, jak powinnaś ćwiczyć, jeśli większość czasu spędzasz przy komputerze!

Agata Bernaciak / 2 tygodnie temu

Ćwiczenia rozciągające to absolutny must-have w twoim planie dnia, jeśli większość czasu spędzasz za biurkiem! Niestety w dzisiejszych czasach w większości firm dominuje praca siedząca, która niekorzystnie odbija się na naszym zdrowiu. Dlatego zanim doprowadzisz do sytuacji, w której będziesz musiała korzystać z pomocy fizjoterapeuty lub rehabilitanta, już teraz zadbaj o swoje ciało i poświęć mu pół godziny dziennie. Ulgę poczujesz już po kilku dniach!

Trening kardio to najlepszy sposób na szybkie zrzucenie wagi i poprawę kondycji!

Jakie ćwiczenia powinnaś wykonywać, jeśli masz siedzący tryb życia?

Przede wszystkim postaw na taki rodzaj aktywności, który rozciągnie spięte mięśnie pośladkowe, te znajdujące się wokół kręgosłupa oraz w mięśnie w klatce piersiowej.

Garbiąc się przy komputerze, twoje mięśnie piersiowe są nieustannie spięte, przez co po wyprostowaniu pleców możesz mieć problem z oddychaniem. To jeden problem, którym musisz się zająć.

Kolejnym są bóle pleców i karku, które pojawiają się już po kilku godzinach spędzonych za biurkiem. Niestety większość z nas nie potrafi prawidłowo ustawić krzesła i siedzi dosłownie " wykręcona" wpatrując się w monitor.

Jak zatem trenować swoje ciało, by w zdrowiu służyło nam przez wiele lat? Zobacz ćwiczenia, które przygotowała trenerka Barbara Urzędowicz i wykonuj je regularnie, minimum 3 razy w tygodniu. Już po tygodniu odczujesz diametralną różnicę!

Zapraszamy!

Biegasz? Zobacz, jaki trening powinnaś wykonywać, jeśli chcesz poprawić swoją kondycję!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/18 godzin temu
Dobry trener to podstawa, polecam najlepszego - igortreneronline.pl
/tydzień temu
Siedząc za biurkiem można też schudnąć przy niewielkiej pomocy: zbijamywage.pl/przydatne-przy-odchudzaniu/green-barley-plus-najnowsze-rozwiazanie-na-odchudzanie