POLECAMY

Jak poprawnie wykonywać ćwiczenie burpee?

To jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń fitnessowych. Zobacz, jak poprawnie wykonywać je w trzech różnych wariantach!

Agata Bernaciak / 6 miesięcy temu

Burpee to ćwiczenie znienawidzone przez większość kobiet. Dlaczego? Bo jest naprawdę męczące :) Jesteście ciekawe, jak poprawnie je wykonywać? Obejrzyjcie nasz film i przekonajcie się, jak podjąć się wyzwania burpee w 3 różnych wariantach - w zależności od waszego stopnia zaawansowania.

Idealny na odstresowanie. Trening aerobowy z elementami kickboxingu pomoże ci schudnąć!

Jak poprawnie wykonywać ćwiczenie burpee?

Wszystkie trzy warianty pokazuje nasza instruktorka - Justyna Podobińska. Na co szczególnie powinnaś zwrócić swoją uwagę?

Najłatwiejszy wariant: tutaj unikasz podskoków - całe ćwiczenie wykonujesz powoli, kładąc ręce na podłożu i stawiając nogi z tyłu, przyjmując w ten sposób pozycję wyjściową jak w klasycznej pompce. Następnie wracasz nogami do przodu, podpierając się na rękach wstajesz prostując całą sylwetkę. Jeśli masz siłę, wstając dodaj delikatny wyskok.

Średniozaawansowany wariant: w tym przypadku ćwiczenie zaczynasz od podskoku, a pozycję wyjściową klasycznej pompki uzyskujesz poprzez podpór na dłoniach i energiczny wyrzut nóg do tyłu. Pamiętaj, by przez cały czas twoje plecy były proste, a biodra nie zapadały się.

Najtrudniejszy wariant: czas na pełne padnij-powstań! W tym przypadku zaczynasz ćwiczenie od wyskoku, a zamiast przyjmować pozycję wyjściową klasycznej pompki w górze, całym ciałem opadasz swobodnie aż do momentu, w którym położysz się na podłożu. Z tej pozycji ponownie wstajesz, robisz wyskok, i znowu kładziesz się.

Powodzenia!

Chcesz podjąć wyzwanie crossfit? Zacznij od treningu AFAP!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/tydzień temu
DOBRY TRENER TO PODSTAWA : ) ZAPRASZAM SERDECZNIE NA STRONĘ NAJLEPSZEGO TRENERA W POLSCE: igortreneronline.pl