POLECAMY

Musisz o tym pamiętać! Jak rozciągać się po bieganiu?

Po treningu biegowym nadszedł czas na rozciąganie. Nie wiesz, jak je wykonać? Z pomocą spieszy nasza trenerka Basia Urzędowicz!

Agata Bernaciak / 4 miesiące temu

Ten element treningu jest tak samo ważny, jak rozgrzewka. Nie powinnaś go pomijać, ponieważ intensywna aktywność spina mięśnie, które potem należy uelastycznić. Nie wiesz, jak wykonać rozciąganie po treningu? Obejrzyj koniecznie nasze video. Nasza trenerka pokaże ci, jak to zrobić krok po kroku.

Jak zacząć biegać? Najważniejsze porady

Jak rozciągać się po bieganiu?

W tym filmie Basia Urzędowicz proponuje ci rozciąganie statyczne, za pośrednictwem którego rozciągniesz mięsień czworogłowy i dwugłowy uda, łydkę i rozbijesz spięcia w pośladkach.

Basia w filmie pokaże ci całą sekwencję ćwiczeń, które po kolei rozciągną wszystkie zaangażowane w trening mięśnie.

Do części z nich nie potrzebujesz żadnych przyrządów, ale jeśli chcesz wkroczyć na zaawansowany poziom stretchingu, zaopatrz się w wałek do rollowania lub piłeczkę do rozbijania punktów spustowych (fragmenty niedotlenionej tkanki mięśniowej). Nasza trenerka pokaże ci, jak je efektywnie wykorzystać!

Jesteś gotowa? Zatem do dzieła!

Jak rozgrzać się przed bieganiem?

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)