Beautiful Story Reserved na wiosnę i lato 2012

22 lutego br. rozpoczęła się nowa odsłona wiosenno-letniej kampanii Beautiful Story Reserved. Konsekwentnie przybliża ona piękne historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. Twarzą kampanii została Anne Vyalitsyna, rosyjska top-modelka. Reserved w najnowszej, wiosenno-letniej kampanii Beautiful Story prezentuje kolejną piękną historię rosyjskiej top modelki Anny Vyalitsyny.
/ 29.02.2012 12:05

22 lutego br. rozpoczęła się nowa odsłona wiosenno-letniej kampanii Beautiful Story Reserved. Konsekwentnie przybliża ona piękne historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. Twarzą kampanii została Anne Vyalitsyna, rosyjska top-modelka. Reserved w najnowszej, wiosenno-letniej kampanii Beautiful Story prezentuje kolejną piękną historię rosyjskiej top modelki Anny Vyalitsyny. Do tej pory twarzami marki byli Sasha Pivovarowa, Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz Tobias Sorensen. Wiosenna kampania Reserved, potwierdza sprawczą siłę marzeń. Jest opowieścią o Rosjance z małego miasta, która w niespełna pół roku dołączyła do czołówki światowego modellingu. Chloé , DKNY, Calvin Klein, Fendi, Givenchy, Gucci, Marc Jacobs, Prada, Versace to tylko niektóre marki, dla których Anne regularnie pracuje. Od początku swojej kariery pojawiała się na okładkach Vogue, ELLE czy Harper’s Bazaar. Mimo swoich wysokich notowań w rankingu Models.Com i niewątpliwego statusu gwiazdy pozostaje nadal otwartą i szczerą osobą. W kadrach backstage Joachim Johnson wyjątkowo uchwycił urodę i charyzmę modelki na tle najstarszego miasta w Afryce Południowej, Kapsztadu. Plenery tego kosmopolitycznego i niezwykłego miejsca stały się również ilustracją zdjęć kampanijnych Reserved, których bahaterką jest Anne, autorem zaś Angelo Pennetta. Międzynarodowej sławy fotograf pracujący, na co dzień z takimi osobowościami jak Claudia Schiffer, Karolina Kurkova czy Natasha Poly z największą estetyką i kunsztem oddał klimat spektakularnej i międzynarodowej kampanii Beautiful Story. Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii został Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja fotograficzna Warsaw Creatives. Mediami biorącymi udział w kampanii w Polsce są prasa i Internet, w Rosji: prasa, Internet oraz outdoor. Więcej informacji dostępnych jest w najświeższym serwisie www.reserved.com , który powstał przy współpracy ze Studiem Huncwot.

Reserved